Rabatter og prisfald er effektive måder at øge salg og omsætning, men det er ikke altid godt. Se hvornår prisfald ikke er en god idé.
Marketing og salg

Remarketing kan konvertere besøgende på din hjemmeside til kunder. I dette indlæg viser vi dig hvordan du kan sætte din første remarketing kampagne op.

Hvad er remarketing, og hvorfor bruger virksomheder det? I dette indlæg taler vi om hvordan skiftet i forbrugeradfærd har skabt behovet for remarketing.

Det kan virke som en god strategi at give rabatkoder i håb om at kunderne køber mere, men man kan også få for meget af det gode. Læs mere her.

De sociale medier er et fantastisk sted af finde nye kunder, men ikke alle platforme kan det samme. Find ud af hvilken platform er bedst for dig og din virksomhed.

Indholdsmarkedsføring hjælper virksomheder med at nå nye målgrupper og øge deres synlighed. Her er nogle ting du skal tænke over, når du laver indhold.

Facebook er et godt værktøj til at få en følgerbase. For at bruge Facebook skal du lave en virksomhedsside. I dette blogindlæg viser vi dig hvordan.

Indholdsmarkedsføring er et populært emne for både små og store virksomheder. Men hvad er det helt præcist, og hvordan kan det hjælpe din virksomhed?

Det kan være svært at starte op på de sociale medier, men det behøver ikke være sådan. I dette blogindlæg finder du 8 eksempler og råd, som du kan bruge med det samme.

Planlægning er vigtigt for at opnå dine marketingmål. Start med disse 3 simple råd!

E-mail marketing er et kraftfuldt værktøj for små og mellemstore virksomheder. Læs her om best practice for e-mailkampagner.

Hvad kræver det at skabe en god annonce? Man kan tænke på tusindvis af gode svar, men der er nogle ting der går igen i alle gode annoncer.

Facebook er et godt værktøj til at nå ud til potentielle og eksisterende kunder. Lær at lave din første Facebook reklame.

Vi vil alle gerne have så meget som muligt ud af vores markedsføringsbudget – uanset om man investerer 100 eller 100.000 kr. Det vil hjælpe dig med at få et større ROI (investeringsafkast), hvis du vælger de rette markedsføringskanaler til din virksomhed.